Autožárovka Osram H7 Cool Blue Intense pro denní i noční provoz

Autožárovka H7 Osram Cool Blue Intense od světoznámého výrobce osvětlovací techniky je špičkovým modelem ve své třídě. Potvrzují to i statistické údaje prodaných kusů v závislosti na časové ose. Tento výrobek si získal srdce automobilistů hned z několika důvodů a hřeje se na výsluní obliby již delší dobu.
Technikům ve vývojovém oddělení společnosti Osram se podařilo vyvinout typy žárovek, které mohou konkurovat stávajícím modelům H7 ve všech směrech. Jak cenou, tak i požadovaným výkonem a životností.

světlomety

Parametry a výhody žárovky Osram H7 Cool Blue Intense

  • Typ H7 pracuje pod napětím 12V, které produkují běžné autobaterie osobních automobilů.
  • Je určena pro přední světla osobních aut (reflektory), a to pro denní i noční provoz.
  • Hmotnost žárovky je pouhých 12,5 g.
  • Rozměry žárovky: délka 59 mm, průměr 12 mm.
  • Světelný tok zdroje dosahuje 1500 lumen (tolerance ± 10%).
  • Žárovky H7 Cool Blue jsou homologovány pro silniční provoz. Vytváří modrobílé světlo, které se trochu podobá xenonovým výbojkám – přesto jsou žárovky pro používání v běžném provozu povoleny.
  • Moderní bílé světlo s namodralým odstínem je příjemné pro řidiče především z důvodu zvýšení kontrastu osvětlených objektů, což způsobuje mnohem lepší viditelnost především v nočním provozu. Teplota světelného spektra je 4200 K.
  • Množství vydaného světla (světelného toku) je zhruba o 20 procent vyšší, než jaké zvládnou vytvořit běžné žárovky.
  • Produkované světlo se podobá dennímu světlu, snižuje se tím únava řidiče za volantem, zejména při delších jízdách a za špatných povětrnostních podmínek.
  • Světlo dobře zvýrazní ve tmě siluety postav zvířat, cyklistů a chodců, lépe jsou viditelné i nerovnosti vozovky a také dopravní značení. Žárovky Osram H7 CoolBlue tak přispívají k vyšší bezpečnosti silničního provozu.

světlomet
Životnost žárovek Lifetime je díky vyšší svítivosti poněkud kratší, než u běžných žárovek. Na základě uživatelských testů bylo potvrzeno, že s nimi řidiči ujedou v průměru od 6 do 8 tisíc kilometrů, zatímco u běžných žárovek zhruba 10 – 15 tisíc km. To je jediná nevýhoda těchto žárovek, která vyvažuje právě vyšší světelný tok, kvalitnější osvit a bezpečnější provoz vozidla.